Skip to main content

تبریک تولد ادبی ، و رسمی زیبا به همسر و خواهر + پیام تبریک تولد عامیانه

تبریک تولد ادبی

تبریک تولد ادبی ، و رسمی زیبا به همسر و خواهر + پیام تبریک تولد عامیانه
تبریک تولد ادبی ، و رسمی زیبا به همسر و خواهر + پیام تبریک تولد عامیانه همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

تبریک تولد ادبی و رسمی

عزیز دلم تولدت را تبریک می گویم
و دعاگویم مزرعه ی زندگی ات
همواره پر از محصول موفقیت
و بردباری باشد . . .
⇔⇔⇔⇔

تبریک تولد ادبی و زیبا

دوستای خوب مثل فرشته ها هستند
اونا تو رو راهنمایی می کنند
وقتی که نیاز داری کنارت هستند
و توی لحظات سخت تو رو رها نمی کنند
تولدت مبارک دوست خوبم!

تبریک تولد ادبی به دوست

روز تولدت بهانه ای شد
تا بهترین شاد باشهایم را
تقدیم حضورت کنم ،
دلت شاد و روزگارت بهاری باد
⇔⇔⇔⇔

تبریک تولد ادبی برای دوست

تو یک تولدی شدی به قلب زخمی ام ببین
که با تو من ظهور شدم احیا شدم مثل نگین
عزیز مبارکت باشه امروز روز تولدت
این قلب خسته منه بردار برو ما خودت . . .
⇔⇔⇔⇔

تبریک تولد ادبی کوتاه

تولد تکرار
امیدواری خداوندی است ،
یادآوری این تکرار
بر شما گرامی باد

تبریک تولد ادبیاتی

برای دل خودم سخته
بدونی تولدشه و نتونی تبریک بگی
جایت هنوز در میان دعاهایم است
گرچه جایی در قلبت ندارم
تولدت مبارک عزیزترینم
⇔⇔⇔⇔

تبریک تولد ادبی شعر

تو وجودت واسه من یه معجزه ست
مثل تو هیچ کجا پیدا نمیشه
روز میلاد قشنگت میمونه
توی تقویم دلم تا همیشه
تولدت مبارک
⇔⇔⇔⇔

تبریک تولد ادبی زیبا

شکفته شدن گل مهر وجودت
در پر مهر ترین ماه سال
که مهرش را به شکوفا شدنت
مدیون است مبارک باد
خاک وفادار گل گلدانت

تبریک تولد ادبی به برادر

آفتابی طلوع میکند
و با طلوع آن
جهان رنگ تازه ای
به خود میگیرد
⇔⇔⇔⇔

متن تبریک تولد ادبی و رسمی

امروز چند شنبه است؟
چندم کدام ماه از کدام سال است؟
امروز من چند ساله ام؟
چیزی به یاد نمی آورم جز اینکه امروز اکنون است
و اینجا زمین است و من به دنیا آمدم. . .
پس به رسم عادت تولدم مبارک. . .
⇔⇔⇔⇔

پیام تبریک تولد ادبی و رسمی

با تو ام کهنه رفیق :
یاد ایام قشنگی که گذشت
کنج قلبم گرم است!
آرزویم همه سر سبزی توست
تن تو سالم و روحت شاداب
آنچه شایسته توست خواهانم
دل یک دانه ی تو سبز و بهاری ،
روزگارت خوش باد
میلادت ای دوست مبارک

شعر ادبی و رسمی تبریک تولد

همه واسه تولد عزیزانشون هدیه میدن،
من هیچی به فکرم نرسید چی بهت بدم،
مرغ عشقمو که خیلی دوسش دارم روز تولدت آزاد کردم.
یه دونه خودم،تولدت مبارک
⇔⇔⇔⇔

تبریک تولد ادبی و زیبا

برای روز تولدت مهربانیم را
در حریر واژه ها پیچیده ام،
این هدیه ام به توست از من بپذیر
ودر لحظه های تنهاییت
روی تمام مهربانیم حساب کن…
⇔⇔⇔⇔

متن تبریک تولد ادبی و زیبا

امروز روز تولد توست
و من هروز بیش از پیش
به این حقیقت پی میبرم
که تو خلق شده ای
برای من
تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی

متن ادبی و زیبا برای تبریک تولد

امروز به هوای تو ، چه خوشحالم
می خواهم بپرم ، چه سود که بی بالم
تو را می خوام ، نبینمت بد حالم
میگویم تولدت مبارک، نگویم، خدا کند لالم !!

Comments

Popular posts from this blog

تعبیر خواب زلزله ابن سیرین ؛ امام صادق و حضرت یوسف و یونگ و منوچهر مطیعی

تعبیر خواب زلزله ابن سیرین تعبیر خواب زلزله ابن سیرین ؛ امام صادق و حضرت یوسف و یونگ و منوچهر مطیعی همگی در سایت فال و خواب .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد. همانطور که می دانید خواب یکی از نشانه های بزرگ خداوند است که می دانیم که خواب برادر مرگ است و بی شباهت به مرگ نیست.موقعی که می خوابیم روح از بدن ما جدا می شود و وقتی که می میریم هم روح از بدنمان جدا می شود. بیشتر بخوانید : تعبیر خواب گم شدن کیف ؛ معنی گم شدن کیف در خواب های ما چیست روح در خواب به آسمان می رود و به همین دلیل است که ما خواب می بینیم و گاهی رویای صادقه می بینیم.وقتی در قرآن می نگریم بارها کلمه خواب را می بینیم و این نشانه اهمیت خواب دارد. خواب در قرآن بنام حُلم آمده است و گاهی هم به صورت جمع آن یعنی احلام ، و گاهی منام و رویا.در احادیث به صورت رویا آمده است و از خواب های خوب بنام مبشرات نام برده شده است. تعبیر خواب زلزله از دید ابن سیرین چیست اگر در خواب ببینید که زلزله شده است و زمین تکان می خورد معنی خواب این است که از پا

متن سنگین دوست داشتن رفیق ، متن طولانی برای دوست صمیمی

متن سنگین دوست داشتن رفیق متن سنگین دوست داشتن رفیق ، متن طولانی برای دوست صمیمی همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. متن سنگین دوست داشتن رفیق رفیق اونیه که بهت اعتماد به نفس میده نه اونی که تو جمع واسه بامزه نشون دادن خودش شخصیتت رو تخریب میکنه ⇔ ⇔⇔ ⇔ ⇔⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ متن دوست داشتن رفیق سلامتى اونایى که میدونن ما کسى نیستیم ولى از ما یاد میکنن تا بدونیم “بى کس” نیستیم ..! به سلامتی رفیق بیشتر بخوانید : متن تولد همسر عزیزم ، تولدت مبارک + متن فوق العاده زیبا برای تولد همسر متن برای دوست داشتن رفیق دل بسته ام از همه عالم به روی دوست وز هر چه فارغیم، به جز گفتگوی دوست ما را زمانه دل نفریبد به هیچ روی الا به موی دل کش و روی نکوی دوست ⇔ ⇔⇔ ⇔ ⇔⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ متن سنگین دوست داشتن رفیق به سلامتی کسی که وقتی بردم گفت : اون رفیق منه وقتی باختم گفت : من رفیقتم . . . ⇔ ⇔⇔ ⇔ ⇔⇔ ⇔ ⇔

تعبیر خواب تهمت از نظر امام صادق ، حضرت یوسف و ابن سیرین و منوچهر مطیعی

  تعبیر خواب تهمت از نظر امام صادق تعبیر خواب تهمت از نظر امام صادق ، حضرت یوسف و ابن سیرین و منوچهر مطیعی همگی در سایت فال و خواب .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد. همانطور که می دانید خواب یکی از نشانه های بزرگ خداوند است که می دانیم که خواب برادر مرگ است و بی شباهت به مرگ نیست.موقعی که می خوابیم روح از بدن ما جدا می شود و وقتی که می میریم هم روح از بدنمان جدا می شود. بیشتر بخوانید : تعبیر خواب پادشاه ، دیدن شاه مرده در خواب و ملکه و دیدن رئیس جمهور در خانه روح در خواب به آسمان می رود و به همین دلیل است که ما خواب می بینیم و گاهی رویای صادقه می بینیم.وقتی در قرآن می نگریم بارها کلمه خواب را می بینیم و این نشانه اهمیت خواب دارد. خواب در قرآن بنام حُلم آمده است و گاهی هم به صورت جمع آن یعنی احلام ، و گاهی منام و رویا.در احادیث به صورت رویا آمده است و از خواب های خوب بنام مبشرات نام برده شده است. تعبیر خواب تهمت از نظر امام صادق چیست تهمت در خواب های ما به معنای شرافت و بزرگی در زندگی است و معنای آن کام