Skip to main content

شعر در مورد دوشنبه ، شعر روز دوشنبه کودکانه + شعر دوشنبه برنامه کودک

شعر در مورد دوشنبه

شعر در مورد دوشنبه ، شعر روز دوشنبه کودکانه + شعر دوشنبه برنامه کودک
شعر در مورد دوشنبه ، شعر روز دوشنبه کودکانه + شعر دوشنبه برنامه کودک همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

شعر در مورد دوشنبه

صبح هر روز دوشنبه وقت خوب دیدن تو
سرآن کوچه خلوت لحظه بوییدن تو
یک سلام عاشق از من یک نگاه تازه ازتو
ای عزیز هر ترانه قلب من اندازه تو
⇔⇔⇔⇔

شعر در مورد روز دوشنبه

صبح که بیدار شدم
پیراهن گلدارم را به تن کردم
و رقصیدم و خندیدم
و از داشتنت به خودم بالیدم
آری امروز دوشنبه است
روز عاشقی با تو

شعر درباره دوشنبه

یکشنبه در نگاه تو افتاد عکس من
یک شنبه دوست داشتنی بود بین ما
چرخید بادو صفحه ی بعدی که باز شد
افتاد سایه ی من و تو بر دوشنبه ها
چیزی به نام روز دوشنبه که داد زد
آیا چه می کنید در اینجا ؟ شما دو تا!
دستت رها شد از من و دیدم که رفته ای
من مانده بودم از همه ی روز ها جدا
⇔⇔⇔⇔

شعر درباره روز دوشنبه

دوشنبه ها
که سهل است
تمام روزهای خدا را،
عاشقانه دوستت دارم
⇔⇔⇔⇔

شعری در مورد دوشنبه

بیا یادمان برود امروز چند شنبه است
بیا تمام دلواپسی هایمان را
فراموش کنیم
تو فنجانت را بیاور
قهوه و عشقش با من

شعری در مورد روز دوشنبه

دوشنبه که بیاید
هفته آرام می گیرد!
بالغ است
نه دلش به دویدن خوش است
نه به رفتن رضا می دهد…
با طُمانینه می نشیند
قهوه اش را می نوشد
فال هفته را می گیرد
روی آینه برایم یادداشت می گذارد
و می رود!
⇔⇔⇔⇔

شعری درباره دوشنبه

چه کسی میداند
چند دوشنبه را با تو عاشقی کرده ام
امروز دوشنبه آمده
از عشقم به تو هم کم نشده
خودت را برسان جایت خالیست
⇔⇔⇔⇔

شعری درباره روز دوشنبه

دوشنبه دلگیریست
هوا ابریست
و باران میبارد.
اگر تو بودی
اینگونه دلم گرفته نبود.

شعر در مورد دوشنبه

سلام دوشنبه جان
دوباره آمدنت مبارک
برایم چه سوغات آورده ای؟
قدمت روی چشمانم
همیشه منتظر آمدنت هستم
بهترین ها را بردار و برایم بیاور
⇔⇔⇔⇔

شعر در مورد روز دوشنبه

امشب «دوشنبه» میزبان نور مهتاب است
مهتاب، تابان است و شهر از غصّه بی‌تاب است
در «پنجکنت» آواز رودی خسته پیچیده
مهتاب، تنها دف‌نواز صحنه‌ی آب است
⇔⇔⇔⇔

شعر درباره دوشنبه

صبح که بیدار شدم
دیدم چقدر دوستت دارم
دیدم که داشتنت چقدر دلپذیر است
و هوا چقدر عالیست
دیدم که دوشنبه آمده
و من باز عاشقت شده ام

شعر درباره روز دوشنبه

دوشنبه
عاشق است
أز چشم هایش
می فهمم!
⇔⇔⇔⇔

شعری در مورد دوشنبه

امروز دوشنبه است
دوباره و دوباره دوستم داشته باش
دوباره و دوباره آغوشت را
به رویم باز کن
که دوباره و دوباره
عاشقت هستم
⇔⇔⇔⇔

شعری در مورد روز دوشنبه

دوشنبه بود که دیدمت
تمام دوشنبه ها
بوی عاشقی میدهند
چه باشی چه نباشی

شعری درباره دوشنبه

دوشنبه ها
حال و هوایم جور دیگریست
بوی تو می آید
یاد تو می آید
و دلم به نور نگاهت روشن میشود

Comments

Popular posts from this blog

تعبیر خواب زلزله ابن سیرین ؛ امام صادق و حضرت یوسف و یونگ و منوچهر مطیعی

تعبیر خواب زلزله ابن سیرین تعبیر خواب زلزله ابن سیرین ؛ امام صادق و حضرت یوسف و یونگ و منوچهر مطیعی همگی در سایت فال و خواب .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد. همانطور که می دانید خواب یکی از نشانه های بزرگ خداوند است که می دانیم که خواب برادر مرگ است و بی شباهت به مرگ نیست.موقعی که می خوابیم روح از بدن ما جدا می شود و وقتی که می میریم هم روح از بدنمان جدا می شود. بیشتر بخوانید : تعبیر خواب گم شدن کیف ؛ معنی گم شدن کیف در خواب های ما چیست روح در خواب به آسمان می رود و به همین دلیل است که ما خواب می بینیم و گاهی رویای صادقه می بینیم.وقتی در قرآن می نگریم بارها کلمه خواب را می بینیم و این نشانه اهمیت خواب دارد. خواب در قرآن بنام حُلم آمده است و گاهی هم به صورت جمع آن یعنی احلام ، و گاهی منام و رویا.در احادیث به صورت رویا آمده است و از خواب های خوب بنام مبشرات نام برده شده است. تعبیر خواب زلزله از دید ابن سیرین چیست اگر در خواب ببینید که زلزله شده است و زمین تکان می خورد معنی خواب این است که از پا

متن سنگین دوست داشتن رفیق ، متن طولانی برای دوست صمیمی

متن سنگین دوست داشتن رفیق متن سنگین دوست داشتن رفیق ، متن طولانی برای دوست صمیمی همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. متن سنگین دوست داشتن رفیق رفیق اونیه که بهت اعتماد به نفس میده نه اونی که تو جمع واسه بامزه نشون دادن خودش شخصیتت رو تخریب میکنه ⇔ ⇔⇔ ⇔ ⇔⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ متن دوست داشتن رفیق سلامتى اونایى که میدونن ما کسى نیستیم ولى از ما یاد میکنن تا بدونیم “بى کس” نیستیم ..! به سلامتی رفیق بیشتر بخوانید : متن تولد همسر عزیزم ، تولدت مبارک + متن فوق العاده زیبا برای تولد همسر متن برای دوست داشتن رفیق دل بسته ام از همه عالم به روی دوست وز هر چه فارغیم، به جز گفتگوی دوست ما را زمانه دل نفریبد به هیچ روی الا به موی دل کش و روی نکوی دوست ⇔ ⇔⇔ ⇔ ⇔⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ متن سنگین دوست داشتن رفیق به سلامتی کسی که وقتی بردم گفت : اون رفیق منه وقتی باختم گفت : من رفیقتم . . . ⇔ ⇔⇔ ⇔ ⇔⇔ ⇔ ⇔

تعبیر خواب تهمت از نظر امام صادق ، حضرت یوسف و ابن سیرین و منوچهر مطیعی

  تعبیر خواب تهمت از نظر امام صادق تعبیر خواب تهمت از نظر امام صادق ، حضرت یوسف و ابن سیرین و منوچهر مطیعی همگی در سایت فال و خواب .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد. همانطور که می دانید خواب یکی از نشانه های بزرگ خداوند است که می دانیم که خواب برادر مرگ است و بی شباهت به مرگ نیست.موقعی که می خوابیم روح از بدن ما جدا می شود و وقتی که می میریم هم روح از بدنمان جدا می شود. بیشتر بخوانید : تعبیر خواب پادشاه ، دیدن شاه مرده در خواب و ملکه و دیدن رئیس جمهور در خانه روح در خواب به آسمان می رود و به همین دلیل است که ما خواب می بینیم و گاهی رویای صادقه می بینیم.وقتی در قرآن می نگریم بارها کلمه خواب را می بینیم و این نشانه اهمیت خواب دارد. خواب در قرآن بنام حُلم آمده است و گاهی هم به صورت جمع آن یعنی احلام ، و گاهی منام و رویا.در احادیث به صورت رویا آمده است و از خواب های خوب بنام مبشرات نام برده شده است. تعبیر خواب تهمت از نظر امام صادق چیست تهمت در خواب های ما به معنای شرافت و بزرگی در زندگی است و معنای آن کام